fredag 12 december 2008

Utgång imorgon.. :D

japp imorgon smäller det.. haha.. då ska Ida ut på äventyr som så många
gånger förr men de va ett tag sen.. :D
Ska iaf till Tina för hon fyller år på söndag. Roligt att träffa alla gamla som man alltid
hängde med förut.. :D Kommer nog bli roligt hoppas jag..
Sa till mamma när jag pratade med henne att jag kan då inte bälja på
som jag kunde förut.. haha.. Det kräver ju träning & de har jag ju inte fått på ett tag.
haha... men men.. Freddie ska sova vid mamma & pappa.. Kommer nog gå bra.. :D
Han är ju inte så kräsen elle blyg av sig.. Än iaf.. haha...

Idag har jag vart vid Tiiina på em.. Lika roligt som vanligt..
Drack kaffe å tjåla skit.. :D Linda va å där.. va trevlit..

Men men.. Nu ska jag vänta på att karln kommer hem från jobbet.

Men men.. Återkommer kanske kanske på söndag beroende på mående.. haha..
Förhoppningsvis med kort å så.. :D hehe...

Inga kommentarer: