torsdag 4 december 2008

Freddie 6 månader!


Jaa idag blir lilleman hela 6 månader.. :D tiden rusar iväg.. Min stora kille..
Full rulle här hemma. Han har hittat på mina lampor och blomman jag har på golvet.
Å det är ju kul och riva omkull.. :D Äta blomblad är ju också gott.. Mindre bra kanske men.. :D

Har nyss haft besök av Annelie & Melissa.. Trevlit. Va ju inte igår.. Får bli ändring på de..
Va sur hon såg ut.. haha.. men men..

Jaaa senare kommer Evelina & barnen.. Jag lockade med lite kaffe & saffranslängd. hehe..

Skulle sätta upp mina julgardiner igår i köket då ramlade hela stången ner. Och Evelina har min slagborrmaskin så jag får sätta upp dom när dom kommer..


Men men.. Helg snart igen.. På lördag ska vi till Nyhammar på pyssel hos mamma.. :D
Tänkte försöka ge mej på ett recept jag hitta på chokladfudge. :D Återkommer med kort & resultat..


Ha en bra torsdag!

1 kommentar:

mamma sandra sa...

GRATTIS Freddie!! Stora killen nu!