onsdag 10 december 2008

Nyfärgad & nyfriserad.

jaa jag färgade håret igen.. :) mörkbrunt vart de nu. tyckte de vart för rött senast..
Så klippte Tina mej lite igår. topparna å lite uppklippt.. :)
Tack o tack.. :D

På lördag ska Freddie sova vid mormor & morfar (hans asså).
Jag ska på fest hos Tina.. Hon fyller år.. Förlåt Sandra åxå.
Känner mig taskig.. :(

Men vi får gå ut nästa gång. Om du frågar mig igen vill säga.. :S

Men annars då har de inte hänt nå särskilt.. Va på BVC idag å mätte å vägde:

Vikt: 8400 gram (!)
Längd: 70 cm Vilken stor kille jag har då.. :D

Men men nu ska jag kasta mej i soffan tror jag och invänta Grey´s.. :D
Tjooohooo..

1 kommentar:

mamma sandra sa...

Ja fy fan vikken dålig stil hörru!! Nej men skoja, ;) Du ska göra det du känner för såklart!!
Haha, Freddie och Lovisa väger lika mycke.. ;)
Kram