tisdag 10 mars 2009

jaha ja...

tisdag idag.. ska åka ner till Madde bara Freddie vaknat från
sin middagslur.. :D Annelie å Melissa skulle å komma.. Kul..
Å Tiiina å Tommy va där å.. :D Annars då händer inte så mycket..
Fortfarande förkylda som tusan... Tror Freddie hamnat i en liten blygperiod.. :)
Och så tror jag att den andra tanden uppe är påväg å kika ut.. :D
Han har ju fått 2 nere å 1 uppe..
Han öser runt som vanligt.. :D Bus hela dagarna..

Igår då va jag vid Tiiina å hälsa på.. Beccy å Tony va där å.. Trevlit..
Och imorgon skulle Anna komma upp.. :D

Annars gör jag inget annat just för tillfället..
Men men..

De va en liten uppdatering om mitt liv just nu.. :D

Just ja va ju på Silverdollar i fredas med alla systrar.. Ja utom Anna då som
TYVÄRR fick lov att gå hem.. Karlar.. :(

Men jag hade då trevlit.. ;)

jaja.. hej hej..

Inga kommentarer: