tisdag 6 januari 2009

En dag på landet..

haha jaa jag åkte till nyhammar igår.. sov kvar där sen åkte jag till sandra vid lunch idag..
Alltid lika roligt att åka dit å bara tjåla å dricka kaffe.. Barnen låg på golvet & lekte så snällt så.. :D synd att inte jossan kunde komma.. :(
Har nog ont i magen nu av allt kaffe som slank ner.. :D kanske en & annan kaka åxå.. :D

Idag slog det mej att jag ska börja träna på gym.. Kände/känner mig oerhört peppad måste jag
säga.. :D får hoppas de håller i sig bara.. haha.. de va ju de å.. :P

Men neee nu ska jag nog kasta mej på soffan en stund..
Som vanligt e jag dålig på å ta kort men de vart i 3.. haha...

Freddie & Lovisa fick nöja sig med majskrokar.. Men va nog lika glada för de.. :DOlivia har nog fulla munnen i mazarin.. haha..


jaa du sandra får se hur de blir på lörda då. :D om det blir nå utgång.. vore ju himla skoj.. :D

Inga kommentarer: