onsdag 19 november 2008

Heldag vid moster å kusiner..

jaa idag har vi varit vid Evelina, Adrijan & Emilija hela dagen lång.
Åkte ner vid typ nio å fick mej lite morgonkaffe. Fint de..
Sen har vi varit på stan en sväng sen ut i snöyran och
gick till kupoeln å titta på allt fin man vill köpa men aldrig köper iaf.. :D


Efter de hem till dom igen käka lite sen hem å lägga Lilleman.
Så nu sover han iaf förhoppningsvis.. :D

Min andra (tror jag!?) ammningsfria dag idag..
Känns skönt faktiskt.. :D
Smuttade på en öl igår.. haha.. men tog nog bara tre klunkar sen
vart jag så trött så jag låg å halv slumra i soffan till DH.
Jaa jag vart ju inte trött av ölen då som ni kanske förstår. haha.. :P

Men men. nu ska jag kasta omkull mig på soffan tror jag å vänta på
karln som slutar kl. 22.. Tråkit.

Nej men lite popcorn kanske.. / Ida

Inga kommentarer: